четверг, 12 октября 2017 г.

Який контент полюбляє Google на сайтах тепер



Привіт, друзі! 
Мене звати Катерина для SEO просто – Турбіна. Чому Турбіна написано тут. В SEO 5 років, в AdWords ще більше. А тепер до теми.

Якому контенту Google надає пріоритет:


Відповідність заголовку title тому що в результаті подано на сторінці. Це також важливо і для клієнтів. Ну уявіть собі ви шукаєте «що таке криптовалюта» а вам видає «що таке хайп». Ну і разум Google таке в ТОП не пустить. Текстова релевантність  - відповідність документу до запиту.

Звичайно все підсилюємо описом description який також тематичний та чіпляє користувача.

Заголовки Н1, Н2, Н3 – від недавнього часу їм потрібно приділяти увагу. І розставляти із врахуванням частоти від ВЧ до НЧ <h1> <h2> <h3> - відповідно.

Як писати для Google ще фішки:


Також для SEOшників не є вже новинкою те, що Google розуміє суть написаного, а отже важливим є не лише наповнення ключовим словом а й допоміжні слова що є у тексті. LSI-фрази LSI (latent semantic indexing) — латентне семантичне індексування. До прикладу «морква», «земля», «вода», «насіння» - явно про те як її висаджувати, «тертка», «тарілка», «приправа» - певний рецепт.

Корисний текст, який затримує користувачів на сайті – отже лонгріди корисні, із порівнянням, аналітикою та ін., не забувайте про достовірність.

Так і нам SEOшникам додалось роботи в складанні ТЗ.

Раніше що там: ключове слово/фраза, частота, об’єм, тошнота.
Тепер: все це і ще LSI терміни, теги <Н>, структура тексту, відповіді на най поширеніші запитання клієнтів.

Все для того щоб потрапити у ТОП батенькі Google, трафіку на сайті, часу перебування на сайті, конверсій від клієнтів.

Дякую що були зі мною. 
Замовляйте SEO оптимізацію сайтів.
Очікуйте продовження.

Комментариев нет:

Отправить комментарий