Реклама AdWords, головне налаштування з головою...
Всім привіт, круто рекламуватись і всім демонструвати свої пропозиції. Правда? І звичайно чимало з вас замовляють рекламу в Google AdWords. Це звісно крута реклама і крутість в тому, що демонструвати ви можете її тільки тоді, коли користувач набирає ключове слово, а платити лише тоді коли він натисне на ваше рекламне оголошеня.
Але важливо все добре налаштувати, оскільки чимало нюансів налаштування рекламної кампанії може призвести до злиття рекламного бюджету. Щоб, його не зливати важливо налаштувати рекламні оголошення так, щоб серед конкурентних 3-х - 4-х саме на ваше натиснув пошукач і справа тут не лише в добре складеному тексті а у все тих же нюансах. Не є добрим піднімати своє оголошення за рахунок підняття ставки (ціни за клік), бо саме так і зливається рекламний бюджет, хоча в деяких індивідуальних випадках така методика є виправданою.
На малюнку показано, як за допомогою застосування різних нюансів серед можливостей налаштувань у Google AdWords можна зекономити, або точніше сказати привести до нормального стану витрати та збільшити кількіть кліків.
Всім привіт, круто рекламуватись і всім демонструвати свої пропозиції. Правда? І звичайно чимало з вас замовляють рекламу в Google AdWords. Це звісно крута реклама і крутість в тому, що демонструвати ви можете її тільки тоді, коли користувач набирає ключове слово, а платити лише тоді коли він натисне на ваше рекламне оголошеня.
Але важливо все добре налаштувати, оскільки чимало нюансів налаштування рекламної кампанії може призвести до злиття рекламного бюджету. Щоб, його не зливати важливо налаштувати рекламні оголошення так, щоб серед конкурентних 3-х - 4-х саме на ваше натиснув пошукач і справа тут не лише в добре складеному тексті а у все тих же нюансах. Не є добрим піднімати своє оголошення за рахунок підняття ставки (ціни за клік), бо саме так і зливається рекламний бюджет, хоча в деяких індивідуальних випадках така методика є виправданою.
На малюнку показано, як за допомогою застосування різних нюансів серед можливостей налаштувань у Google AdWords можна зекономити, або точніше сказати привести до нормального стану витрати та збільшити кількіть кліків.

Комментариев нет:
Отправить комментарий