вторник, 24 апреля 2018 г.

Чому не всі хто заходить на сайт стають покупцями? "Воронка продажів"

Усім вітання! 😊
Усі Ви задавали собі питання 👀 "чому не всі відвідувачі сайту, купують чи замовляють послугу?"👀. Тому що є певні кроки до здійснення транзакції. Ось вони відображені на малюнку під назвою "воронка продажів".




По воронці продажів саме SEO відповідає за те, яка кількість клієнтів познайомляться із Вашим бізнесом. Тобто, намагатись потрібно досягати як омога більшої відвідуваності сайту. 

В різних випадках це по-різному приблизно із 100% відвідувачів 10%-2% стають покупцями.

Воронка продажів (продажна воронка) - принцип розподілу клієнтів по стадіям процесу продажу від першого контакту до укладання транзакції.

Воронка продажів представляє собою графік, нагадує перевернуту піраміду: верхня широка частина показує, скільки клієнтів знаходиться на початковій стадії процесу продажів (виражають зацікавленість, ведуть переговори тощо), а нижня - з якими клієнтами вже укладено договір.

З цієї таблиці можна зробити декілька висновків, які служать основою для більш детального аналізу: 

  • скільки клієнтів відсіюються на кожному етапі;
  • як ефективно працюють менеджери;
  • чи конкурентноздатна ціна товару/послуги;
  • чи зручні методи оплати та доставки;
  • чи завжди відповідають на телефонний дзвінок клієнта;
  • та ін.
Висновок: чим більше верхнє коло воронки, тим більше нижнє.


#SEO #раскрутка #продвижение #сайт #реклама

Я ♥ freelancehunt.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий