пятница, 3 августа 2018 г.


#ВоронкаПродаж (потік продажів) 👉 принцип розподілу клієнтів по стадіям процесу продажу від першого ① контакту до укладання транзакції 👍✅. 
#SEO #сайтвтоп #продвижениесайтов #imturbinababy


Термін воронка продаж 👉 запропонував - Елайас Сент-Элмо Льюїс. У 1898 році він сформулював поняття "споживча воронка" - це шлях, за яким покупці рухаються від роздумів до покупки: знайомство, інтерес, бажання, дія.

Воронка продаж представляє собою графік, що нагадує перевернуту піраміду: верхня широка частина показує, скільки клієнтів знаходиться на початковій стадії процесу продажів (виразило зацікавленість, ведуть переговори тощо), а нижня - з якими клієнтами вже укладено договір, здійснена транзакція.

#Менеджмент воронок продаж - процес переведення статусу покупця з "потенційного" - в "покупця, який здійснив транзакцію". Цей процес складається з ряду кроків, на кожному з яких кількість покупців скорочується.

Воронка продаж дозволяє робити висновки про якість менеджменту та необхідність додавання зусиль на будь-який з етапів продажів.

Якщо остаточна кількість покупців недостатньо велика, потрібно вжити заходів щодо залучення більшої кількості потенційних покупців.

Якщо на одному з етапів продажу відбувається значно не виправдане звуження воронки - це означає, що попередній етап не оптимальний і його потрібно переглянути.

Воронка продаж є практично універсальним інструментом управління продажами і дозволяє вирішити набагато ширше коло завдань. Проте, щоб побудувати її, необхідно ввести в компанію технологію, яка дозволить збирати статистику.

Практично на всі проекти можна впровадити воронку продаж, в тій чи іншій формі. Із досвіду можу сказати, що це дійсно працюючий інструмент і при належному застосуванні він дає відповідний #результат.

Замовляйте просування свого продукту від Турбіни Telephone: +38095 2486208Telephone: +38095 2486208

Комментариев нет:

Отправить комментарий